سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با نرم افزار حسابداری مدرسه و ویژگی های آن

نرم افزار حسابداری مدرسه یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مدیریت مالی، هزینه‌ها و پرداختی‌های یک مدرسه هوشمند است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا با دقت بیشتر و صرف زمان کمتر به امور مالی مدرسه رسیدگی کنید و دیگر نگران حساب و کتاب‌های مدرسه خود نباشید!

نرم افزار حسابداری مدرسهانواع مختلفی دارد:

·       مستقل: یک نرم افزار حسابداری کاملا مستقل و جداگانه که به طور اختصاصی برای رسیدگی به امور مالی مدرسه نصب و استفاده می‌شود.

·       بخشی از یک نرم افزار مدرسه: در این حالت شما با نصب یک نرم افزار مدرسه کامل از خدمات بسیار زیادی بهره مند می‌شوید که همگی برای هوشمند سازی یک مدرسه مورد نیاز هستند مانند خدمات مربوط به آموزش آنلاین ، آزمون آنلاین ، مدیریت امور مالی مدرسه و ... .

نرم افزار مدرسه دایاموز یک برنامه کامل و جامع است که همه این خدمات را به بهترین شکل به مدارس سراسر کشور ارائه می‌دهد. با دایاموز در زمان صرفه جویی می‌شود، کارها سرعت می‌گیرند و با نظم و دقت بیشتری انجام می‌شوند به ویژه امور مربوط به حساب رسی مدرسه که بسیار پیچیده، زمان بر و همراه با خطای زیاد است.

 

ویژگی های نرم افزار حسابداری مدرسه دایاموز:

 

1)   برای هر دانش آموز می‌توان یک حساب کاربری جدا ایجاد کرده و به امور مالی او رسیدگی کرد.

با نصب نرم افزار مدرسه دایاموز می‌توانید برای هر یک از دانش آموزان یک حساب کاربری جداگانه ایجاد کنید. تمامی صورت حساب‌ها از طریق نوتیفیکیشن یا پیامک برای والدین دانش آموز ارسال می‌گردد و آنها می‌توانند از ریز جزئیات حساب خود مطلع شوند و نسبت به پرداخت اینترنتی از طریق خود نرم افزار اقدام نمایند.

تمامی اطلاعات پس از پرداخت مانند تسویه حساب، باقی مانده حساب و ... در پروتال دانش آموز ثبت و بایگانی می‌شود و مدیران مدرسه می‌توانند بر تمامی این جریانات نظارت کامل داشته باشند.

 

2)   امکان قسط بندی شهریه و حتی پرداخت از طریق چک وجود دارد.

با استفاده از نرم افزار حسابداری دایاموز می‌توان شهریه را برای هر دانش آموز قسط بندی و یا چک ضمانت دریافت کرد. مزیت مهم برنامه حسابداری دایاموز این است که بعد از ثبت اقساط و اطلاعات چک می‌توان بر جریان پرداختی‌‌ها نظارت کامل داشت و قرارداد صورت حساب و مهلت پرداخت را برای والدین ارسال کرد تا آنها نیز از وضعیت حساب خود اطلاع داشته باشند.

 

3)   امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای ارائه محصولات و خدمات مدرسه وجود دارد.

یک مدرسه هوشمند با داشتن نرم افزار حسابداری می‌تواند علاوه بر مدیریت پرداختی‌های دانش آموزان، محصولات و خدمات خود را نیز به صورت آنلاین در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا امکان دسترسی به آنها فراهم باشد.

از جمله این خدمات می‌توان به کلاس‌های کمک آموزشی، کتاب و جزوات درسی، بوفه مدرسه، پرداخت آنلاین شهریه و ... اشاره کرد.

برای دسترسی آسان تر، نرم افزار حسابداری دایاموز انواع محصولات و خدمات را در دسته بندی‌های جداگانه (پرداخت شهریه، محصولات فرهنگی-هنری، لوازم تحریر و بوفه) قرار می‌دهد و یک فروشگاه آنلاین کامل برای مدرسه شما فراهم می‌سازد.

در این فروشگاه شما می‌توانید بر هر یک از محصولات یا خدمات خود تعرفه مشخصی تعیین کنید و دانش آموزان به صورت آنلاین برای پرداخت اقدام نمایند و از خدمات بی شمار مدرسه بهره مند شوند.

 

کلام آخر:

یک مدرسه هوشمند نباید زمان خود را برای پیگیری پرداختی‌های دانش آموزان و دیگر امور مالی مدرسه هدر بدهد. در عوض می‌تواند همه این وظایف را به یک نرم افزار حسابداری مانند نرم افزار مدرسه دایاموز بسپارد و وقت خود را به ارتقاء کیفیت آموزش و جذب دانش آموزان بیشتر اختصاص دهد.